Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-20, 12:21   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fordeler med ny(ish) bil

Jeg blir piss sur av bilutgifter, like mye som for strøm og kommunale utgifter. Vi er ikke bilfolk, vi kjører barn til trening og handler mat.

August i fjor kjøpte jeg e-golf fra 2018 med km stand 7500 km. Kjøpt ny hos Møller Bil med alle garantier. Jeg er veldig fornøyd med bilen. Visste hva jeg kjøpte fordi en nabo lånte oss sin en uke den sommeren.

Jeg så på ny bil, men ble uvel og irritert over prisene som ikke inkluderte noe komfort eller sikkerhetsutstyr. Var innom bruktforhandlere også, den ene hadde slitne leasing biler, den andre hadde lite trivelig selger. Vi tenkte ny WW id, den skulle bli så billig, men det er den ikke. Jeg har ikke gjeld på bil og det var viktig for meg.

Vi hadde ikke tatt høyde for korona ferie. Men vi har klart 140 mil t/r en norgestur. Og vi flyktet Sjælland da restriksjonene kom, vi tok båten til og hadde returbillett. Det tar tid da, men er billig, bortsett fra Øresundbroen.

Jeg skulle gjerne hatt ti mil mer på tanken og 100 liter bagasjerom til. Men da måtte det bli økt gjeld. Vi har nå veldig billig bilhold.
https://www.skoda-auto.no/nyheter-og...B&gclsrc=aw.ds .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat