Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-20, 10:01   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanntette litt varme sko til jente på 10

Hvis hun har Timberland vintersko allerede hadde ikke jeg gått til innkjøp av gore-tex-sko fra ecco eller Viking til nærmere tusenlappen bare for å bruke i et par uker, og som trolig vil være for små til våren. Jeg hadde latt henne gå i cherrox fram til hun går over til vintersko, hvis hun synes det er ok, eller sagt at hun fikk velge mellom tursko, cherrox og vintersko.

Hvis hun absolutt må ha nye sko i den korte overgangsperioden vi er i akkurat nå så hadde jeg heller gått for en av skokjedenes egne merker, som er billigere, med en annen type membran som funker greit nok så lenge det varer.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat