Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-17, 22:59   #26
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange jobbmail får du på en vanlig dag?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

20-40. Ikke stress i det hele tatt, skulle veldig gjerne ha kanalisert mer av kommunikasjonen inn dit, fremfor den forbannede telefonen.

Får ikke lov pga taushetspliktregler. Det er ufattelig tidsspisende å skulle kommunisere med f.eks psykologer, familieterapeuter, leger, NAV-saksbehandlere etc. når både de og jeg har dagene smekkfulle av samtaler og ikke anledning til å formidle ting skriftlig uten per brev. Brev, liksom. Papirbrev, med frimerke. Fra en BUP til oss tar det kanskje ti dager alle systemforsinkelser, inn- og utregistreringer, stemplinger og scanninger og fandens oldemor inkludert. :endofrant:

Samme her. De fleste henvendelser får jeg gjennom andre kanaler som er trygge. Heldigvis så jobber jeg i en liten kommune så ppt, bv, psykisk helse og legekontoret er innen svært kort radius så vi avtaler ofte på mail at vi stikker innom hverandre.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat