Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-17, 19:12   #57
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange jobbmail får du på en vanlig dag?

Jeg skrev 40-59, men det er nok nærmere 40 enn 59. Mange av disse er til en fellesmailboks med flere kollegaer hvor jeg får kopi av alle i min innboks.
Det er ikke alle jeg trenger å forholde meg til, eller som krever oppfølging.

Jeg rydder i mailboksen hver dag. Sletter, arkiverer i undermapper, og bare beholder noen få viktige som jeg flagger eller er flagget. (hender jeg flagger og arkiverer også, avhengig av frist på flagging). Jeg oppretter også Outlook tasks eller flagger mailer i OneNote for oppfølging.

Er veldig stolt av at jeg holder kontroll på dette og har etablert gode vaner.
I min gamle jobb hadde jeg ikke noe velfungerende arkivsystem, og hadde 20.000 mailer i innboks. (Var vanvittig flink til å søke opp gamle mailer ved behov, og hadde elefanthukommelse på hva som lå der, så det funket jo det også) .

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat