Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-17, 23:24   #65
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange jobbmail får du på en vanlig dag?

Jeg skulle til å si at jeg sender flere e-poster enn jeg får (og dermed nok er blant dem som bidrar til at alle andre får så mange! ) - men det stemmer jo ikke helt likevel. Mye av jobbkommunikasjonen skjer gjennom andre medier enn e-post, en god del av disse trigger varslinger/kopier på e-post også, og ganske mange av disse igjen betyr at jeg må lese noe/sjekke noe/følge opp noe, så at ikke e-post er hovedmediet er forsåvidt irrelevant.

Men jeg blir mye mindre forstyrret av mas og avbrudd enn i f.eks. den forrige jobben min. Mye mindre.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat