Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-15, 16:16   #118
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når flyttet du hjemmefra?

Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 23 år for å studere. Noe jeg gjorde i 1/2 år, for deretter å begynne å jobbe 100 % istedenfor, pga. mangel på penger.

Jeg flyttet ca. 60 mil unna barndomshjemmet mitt. Min daværende kjæreste skulle flytte etter året etter, men han fant seg en ny dame, gitt. Som var helt greit, for da møtte jeg min nåværende mann som er en million ganger bedre.

Angående betale for seg hjemme, så forlangte min far at jeg skulle betale mer enn hva jeg tjente i min deltidsjobb ved siden av videregående. Som indirekte var å forlange at jeg tok opp studielån, selv om jeg bodde hjemme. Som med andre ord var fordi at han så sitt snitt i å få mer penger mellom fingrene. Sjikkli hyggelig far.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat