Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-18, 12:34   #18
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøper du mat direkte fra produsent?

Tilgang til fjøs har man ikke, men det er innmari koselig å få stadige oppdateringer med film. Kjøttfe er også utegående store deler av året:

Jeg tenker at noe av det fine med å ha direktesalg i tillegg til de store sammenslutningene er at det skaper bevissthet rundt produksjonsprosessen. Når gårdsbutikken er et rom i fjøset eller man kjøper ost direkte der lukten står mot en så man nesten besvimer, så er det lettere å se maten inn i en større kretsløpssammenheng. Jeg er i alle fall så enkelt konstruert at sånt betyr noe for meg.

Jeg vet at vakumpakket i kjøledisk på butikken også kommer fra sånne steder, men det å være tett på gir noe annet synes jeg.

Kjøper jeg smør kan jeg også spør fra hvilken ku og hvilken rase.
Ikke veldig viktig, men fint lell.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat