Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-18, 11:05   #24
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få krydderurtene til å overleve mer enn to dager?

Store mengder stell og kjærlighet er nok det eneste som funker, ja. Korianderen som jeg trodde jeg hadde drept for noen uker siden lever i beste velgående. Den har stått på skål uten annen potte enn den den ble kjøpt i og er vannet på skåla jevnlig gjennom hele dagen. Det har gått fordi alle i husstanden har vært involvert i prosjektet. Når vi nå skal være borte noen dager i påsken, er det nok neppe håp for den, men vi har hatt glede av den lenge nå.

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

*sukk* Det funker ikke særlig bra, altså. Jeg kjøpte ny koriander på lørdag. Plasserte den i godt lys på kjøkkenbenken og vannet den på skåla. I går morges hang den og så død ut. Den våknet sånn halvveis til livet igjen etter at jeg vannet den på skåla sånn omtrent annenhver time i gjennom hele gårsdagen. Det funker jo ikke når jeg er på jobb.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat