Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-23, 12:53   #49
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Å bli kalt søt er visst ikke greit, det var jeg ikke klar over"

Jeg likte ikke innlegget. Det er selvsagt ulike grader av grenseoverskridelser, noe som veldig ofte blir vurdert ut fra kontekst, men også av popularitet/utseende til den som begår overskridelsen. Enkelte slipper unna med alt. Der synes jeg kvinner kan bli mer bevisste rundt hva som faktisk utøves. En handling begått av en superkjekk fyr på jobb er en like alvorlig handling som den som utøves av en man ikke tenner på. For å skape god kultur må det reageres på selve utsagn/handlinger som begås, ikke bare på hvordan disse oppleves.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat