Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-13, 19:01   #15
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.527
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korleis var din barndomsferie?

Vi var ikke på ferie hvert år. Fram til jeg var 10-11 var mamma og pappa selvstendig næringsdrivende og kunne ikke dra avgårde sammen på sommeren. Så da tok som regel mamma oss med på ferie, enten til Kristiansund eller Kristiansand der brødrene hennes bodde den gang da.
Ellers så var vi et par ganger på bilferie i Sverige. Jeg var også med besteforeldrene mine på ferie til Bodø der tanta mi bor.
Det var planlagt en sydenferie når jeg var 5-6 år, turen var bestilt, men så fant foreldrene mine ut at de skulle bygge hytte istedet. Så der var vi også i feriene.

Jeg kan ikke si at jeg noengang savnet å reise på tur. Nå jeg ble tenåring, så var jeg ofte på tur med Ten Singkoret mitt, vi var både på nord-Norgesturne, på øst/sørlands og Danmarksturne. Så jeg kom meg bort uansett.
Jeg er ikke så veldig reiseglad som voksen heller, så jeg syns det er helt fint at ungene har en far som tar dem med til Afrika innimellom.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat