Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-09, 20:16   #37
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du grønt kort (golf)?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Det er greit å kunne reglene og iallefall den mest elementære etiketten før man legger ivei. Det kan oppstå situasjoner om man ikke er oppmerksom, en golfball er en potensiell fare for noviser på bærtur.

Jeg tror ikke jeg kunne begynt med en sport der jeg må lære elementær etikette før jeg legger i vei.

Nei, jeg tror ikke golf er noe for meg. Jeg liker å gå og være ute, men å gå på en golfbane er ikke helt min greie rett og slett. Fjellgolf (f.eks. på Skeikampen) er noe av det rareste jeg vet.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat