Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-18, 18:58   #120
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endring i abortloven?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det får du bare mene. Jeg mener seriøst at KrF mener at en av veiene til fætre aborter er å gjøre det vanskeligere også psykisk; ergo skamme seg mer for å ønske abort.

Jeg er enig i at KrF nok mener skam er én måte å redusere abort-tallene på. Men jeg er uenig i at de ikke jobber på flere fronter. Selv om de innimellom bommer, så prøver de faktisk å få til en politikk hvor det er bedre ordninger for foreldre til funksjonshemma unger. Og de har jobba for gratis prevensjon opp til 25 år. Forsøket deres på innstramming i grunnloven syns jeg også er en ærlig sak. Fullstendig galskap i mine øyne, men de er gjennomførte, og gjør det veldig enkelt for meg å se at dette ikke er partiet for meg.

Jeg syns Høyre gjør en vesentlig dårligere profil akkurat her. De har jo faktisk landsstyrevedtak som er imot dette.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat