Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-17, 23:35   #23
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg liker å sminke meg og har tilgang til vippeserum, men det vippehysteriet har jeg ikke orket å hive meg på. Etterhvert som det har blitt mer og mer vanlig, så har det tatt litt av synes jeg. Greit nok at en ønsker litt lengre eller tykkere, men noen overdriver så mye at det nærmest blir komisk. Og veldig unaturlig.
Kjenner forøvrig en som ble helt avhengig og vippene ble tyngre og tyngre. Men nå har hun fått en skikkelig allergisk reaksjon, så nå kan hun nesten ikke bruke sminke lengre.

Akkurat som med falske negler, så har jeg ikke tid til å vedlikeholde sånne ting. For vips så faller noe av, og da må man jo fikse det temmelig raskt.

Så jeg klarer meg med de vippene jeg har og god maskara. Og så er det jo fullt mulig å ha sånne engangs falske dersom en skal stashe seg skikkelig opp.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat