Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-19, 21:18   #33
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Det som er veldig lurt når man er på utkikk etter hund og ikke helt vet hvilken rase man vil velge, er å dra på utstillinger. Der får dere litt inntrykk av miljøet innen rasen, dere kan komme i kontakt med eiere at rasen dere vurderer, og dere får kanskje litt inntrykk av hundene også.
I tillegg tenker jeg at om dere tar kontakt med hundeinstruktører og spør om å få observere noen kvelder på kurs så kan dere få mange inntrykk av ulike raser sånn. Enkelte instruktører kan også gi tips om rase dersom dere forteller hva dere ser etter.

Jeg har begynt å spørre en bekjent som jobber på dyreklinikk og som trener masse med hund når det dukker opp en rase jeg ikke har tenkt på/har blitt nysgjerrig på. Akkurat nå er jeg veldig fristet til å tenke at min neste hund må bli en cairnterrier, men det er fordi jeg savner de to cairnene jeg har hatt. For meg var de helt perfekte, men de kan finne på å varsle 'ureglementert' ferdsel forbi vinduet de holder vakt fra.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat