Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-24, 10:59   #8
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.790
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du totalrenovert en leilighet? Hva kostet det?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg lurer egentlig mest på om jeg kommer langt med feks 2 millioner. Jeg har bare erfaring med atskillig mer omfattende arbeid i et hus fra før.

Du får i alle fall nytt kjøkken og bad. Vi bygget om hele andre etasje og byttet alt det elektriske, la varmekabler i alle gulv og spotter i alle tak + tok to bad og et kjøkken for 2 mill. for seks år siden. Vi sparte nok en del på å dele arbeidene på forskjellige håndverkere, og gjøre koordineringen selv. Skal du ha en totalentreprenør som koordinerer koster det fort en del ekstra. Vi fant forresten håndverkeren vår gjennom kjøkkenleverandøren. Han gjorde alt med unntak av å montere kjøkkenet. Badene var det et firma som tok alt med unntak av det elektriske, og så brukte vi en elektriker som mannen kjente (han jobber i bransjen). Alt var selvfølgelig hvitt, og vi brukte mye tid på å beskrive det som skulle gjøres for å unngå ekstraregninger.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat