Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-16, 19:37   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du smakt "Oumph!"?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg så den kiwi videoen, og den sier jo ingenting om at mange liker det, det var jo et veldig lite utvalg folk som ble spurt(om de nå er ekte folk og ikke skuespillere da). Og målet er jo å få det solgt så da viser de kanskje ikke de som ikke liker det.


Jeg er klar over det, men nå er jeg ganske kjent med Norges og Sveriges veganmiljø, har en av de største veganske bloggene og kjenner flere hundre veganere og vegetarianere personlig, og Oumph er noe 95 % av folk liker. Kanskje ikke kjøttetere som absolutt skal sammenligne det med kjøtt, men de aller fleste veganere og vegetarianere lovpriser dette produktet. Det betyr selvsagt ikke at det ikke er lov å ikke like det, men det er et revolusjonerende produkt som jeg håper er kommet for å bli. Det eneste som irriterer meg er at det er så populært at det er utsolgt hele tiden!

Coop har jo også kommet med noen lignende produkter, de er IKKE like gode, men det er en smakssak. Jeg synes de er gummiaktige og merkelige. Meny har begynt å selge to typer Bratwurst også, en av dem er ostepølse. Samt skinkepålegg. Jeg har ikke funnet dem her i Stavanger enda, spent på de.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 04-10-16 kl 19:42.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat