Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-20, 17:53   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av ost

Jeg har heller aldri vært fornøyd med den blå osteklokken fra Tupperware, så den er vel kastet eller noe, jeg husker ikke. Dessuten var den altfor stor. Jeg synes vi spiser mye ost hos oss, og en av oss spiser mangfoldige skiver med ost i løpet av en dag. Flere av oss andre har også ost som foretrukket pålegg. Vi spiser en Norvegia på sånn ca 4-500 gram i løpet av et par uker. Sist uke kom mannen hjem meg en på 1,3 kg, og da trodde jeg han var gal. En sånn på en uke framstår helt absurd ut for meg.

Vi oppbevarer i tett plastpose. Funker greit, men osten har en tendens til å sette seg fast.


Sist redigert av Hyacinth : 06-09-20 kl 18:25.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat