Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-20, 18:00   #688
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Kan du ikke avtale med skolen? Her gjør de det, nettopp for å slippe at noen først må sykle langt til skolen, så tilbake igjen.

Jeg får prøve, for 10.klassingen ville de ikke høre på. Jeg bor enda lenger unna skolen enn faren, og det er faren sin skolekrets hun går på skole. Men vi sliter også når hun ikke har vanlige dager og kan bruke skolebuss. Så fra første gang en de startet med det når skolen åpnet igjen og de endret de neste ukene. Det har de glemt igjen nå. De får karakterer på mandag og skal ikke ha eksamen, så det er bare rør siste 2 ukene. Og hun holder på med innspurt på motorsykkelen lappen, så jeg må flekse så mye på jobb pga. Det allerede, så lager skolen bare mer plunder så jeg må flekse enda mer på jobben. Faren og jeg pleier å hjelpe hverandre, men akkurat neste uke er han bortreist til syke foreldre.

Elisabet er ikke aktiv