Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 07:59   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lage skikkelig god biff?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

En skikkelig saftig biff trenger ikke saus til.

Det stemmer nok om du ser på sausen som et "middel" mot tørr mat.
For meg er sausen en viktig del av tilbehøret, jeg hadde blitt litt skuffet om jeg fikk servert god biff uten noe saus, eller i det minste krydder- eller hvitløkssmør til.
Jeg er litt sær da, etter å ha vært vegetarianer i 6 år takler jeg ikke lenger blodig mat av noe slag, samt fettmarmoreringer og sånt, så jeg kan ikke spise entrecote, og biffen må være (i hvert fall nesten) gjennomstekt. Egentlig foretrekker jeg svinefilet eller kylling, så når mannen min har biff lager jeg sistnevnte til meg selv. Han og svigerfar er av typen som kan spise biffen så rå at den nesten fremdeles har puls.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat