Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-15, 09:41   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.889
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetsorienter meg - hvor mye arbeid er det egentlig med hund?

Jeg har aldri hatt lyst på hund, og hadde dermed ingen forventninger til å få hund. Jeg er overrasket over hvor lite jobb det egentlig er med vår. Han blir luftet ca 3 ganger om dagen, men det synes jeg er litt terapi. Han blir sur på meg hvis jeg ikke fokuserer på han når vi går tur, så da blir det til at jeg ikke tenker på noe annet enn han når vi går.

Vi slapp unna de første ukene med valpetid, og slapp sånn sett unna med endel jobb. Han var 12 uker når vi fikk han, og noen andre hadde gjort jobben for oss.

Det eneste er jo at man blir bundet av å ha hund. Ting vi gjorde sammen før deler vi oss gjerne opp på nå for å ikke trenge vakt til doggen. Men jeg har to brødre som har hhv mor+far og søster av vår hund, så vi hjelper hverandre med hundevakt.

Jeg synes ikke gutta våre er spesielt flinke med han, som i å være så mye sammen med han, men de setter veldig stor pris på å ha han.

Jeg som ALDRI har likt hunder er helt tussete etter han. Vi har hatt han siden mai, og jeg har ikke angret enda.

Vi har han i bur om natta, og han er i bur i bilen. Men vi har også sele til han, den bruker han i min bil som er liten.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat