Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-18, 10:21   #99
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.463
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Vi logger oss også på med ID-porten, samme som altinn, skatteetaten og annet som er lenket opp mot folkeregisteret, når vi logger på den digitale meldeboka (systemet i denne kommunen, hvor vi får tilsendt ukeplaner, beskjeder og har alt av kommunikasjon med lærere, melder fravær, søker permisjon har kontaktlister for klassen m.m.). Så personnummeret er helt klart inne i systemet. Men vi får ikke lenger e-post fra skolen da, siden all kommunikasjon går gjennom Meldeboka. Men tidligere, før dette systemet kom, fikk jeg all e-post fra skolen på min private hotmail-adresse, selv om jeg er kommunalt ansatt så jobbmailen min er kommunal. Vi registrerte hvilken e-postadresse vi ønsket å bruke helt i starten da ungene begynte på skolen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat