Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-17, 14:40   #58
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle og populære langpannekaker

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Til tross for denne forklaringa fikk jeg ikke til glasuren. Prøvde to ganger. Tror det var ordet "kokes" i oppskrifta som lurte meg til å bruke altfor gøy varme. Men nå er jeg tom for både smør og sukker (og kasseroller), så det ble melisglasur og strøssel. Kidsa som skal spise den synes sikkert det er storveis uansett. :P

Men jeg skjønner ikke helt - hva skjedde med den? Hva ble problemet? Jeg har aldri hatt problemer med å lage denne glasuren. Røre sukkeret inn i det kokende smøret til det har blandet seg... ?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat