Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-16, 09:00   #20
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til Besseggen med baby

Jeg tror også at Bessheim er et veldig godt utgangspunkt, men jeg har aldri vært der selv.

Noen av mine favoritter, er:

  • Sota sæter: Veldig idyllisk og barnevennlig.
  • Gjendesheim: Vi overnattet her 3-4 netter sammen med en annen familie med barn og brukte tiden i nærområdet. Man kan også bli med båten på Gjende - en nydelig tur i finvær! God mat, men stort og mye "gjennomfart".
  • Fondsbu: Nydelig område, utrolig gode på mat og vin, barnevennlig.
  • Grimsdalshytta: Satser også på god mat og vin. Har hatt mye tilrettelegging for barn, med dyr m.m. Men det er jo grenser for hva en ettåring får med seg.
  • Spidsbergseter: Litt slitte rom tror jeg, men god mat og stort svømmebasseng for dager med dårlig vær.
  • Grønolen fjellgard: Fantastisk mat, i kjøreavstand til Beitostølen og Bitihorn (3-4 t opp/ned). Rundt Beitostølen er det sikkert mange fine plasser altså. Der kan man også bli med på båttur: M/S Bitihorn på Bygdin, men det blir kanskje litt lenge og litt kjedelig?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat