Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-07, 20:33   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Så spennende med kokebokplaner Iset! Hva er det som gjør at du er usikker? Gleder meg til å se bidrag fra deg, når du får nytt kamera.

Feks. at jeg ikke er så flink til å ta gode nok (kokebok-aktige) bilder av matrettene, da må jeg få noen andre til å gjøre akkurat det. Ja, og det at jeg da må lage en haug med matretter som jeg skal ta bilder av. Jeg elsker jo å lage mat, men føler ikke jeg har overskudd til den jobben der akkurat nå for tiden. Får vente litt og se.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat