Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-12, 10:28   #17
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Får noen spesialkost på SFO?

Jeg synes i utgangspunktet at dette ikke bør være et problem, men etter å ha "samarbeidet" med barnehagen i ett år angående minstefrøknas melkeallergi så er det spørs om jeg hadde orket å styre med det på sfo også og heller bare sendt med matpakke. Særlig om de som jobber der er motvillige i utgangspunktet.

Brødmåltidene har vi fått greit til helt til frøkna kom hjem i sommer og forlangte (verbalt med ett ordforråd på ca 10 ord) at hun skulle ha gomme på brødskiva. Ungen hadde i tillegg diare i en hel uke før det kom fra en lavmelt assistent at de hadde gitt henne vanlig melk fordi ingen hadde bestilt havemelk. Da innså vi at det ikke er håp med sommerbarnehagen der det er en salig blanding av vikarer og sammenslåtte avdelinger så nå sender vi med matpakke.

Så får vi se til høsten. I barnehagen vår har de varmlunsj en dag i uka og da har vi sett det nødvendig å ta med egen lunsj til frøkna vår. Deres oppfatning av tilrettelegging var å plukke ut eventuelle pølsebiter av torosuppa eller osten på pizzaen etc.

Jeg misunner alle som har en barnehagen som satser litt på kosthold slik at kunnskapsnivået og motivasjonen blant personalet er høyere.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat