Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-12, 21:03   #22
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klippe hund selv?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg har nettopp fått en storpuddelvalp. Har store planer om å klippe henne selv. Går nok til innkjøp av en Oster da ja. Tror nok jeg skal melde meg på et klippekurs etterhvert. Jeg så noen som opererte med 1100 kr for klipp av en storpuddel, da blir en Oster spart inn på under to klipp.
Jeg har også hørt mye rart om hundesalonger. Hos dyrelegen for ikke lengesiden kom det inn en hund som hadde blitt skoldet fordi de hadde brukt for varmt vann på den.

Jeg er veldig fornøyd med Trines Hundesalong på Nardo. Vet ikke pris på din type hund, men for min er ikke prisen ille. Selvsagt vil man spare inn utgiftene kjapt. Jeg er bare for lat og orker ikke alle småhårene som blir i huset etterpå.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat