Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-14, 19:57   #60
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Jeg bruker å si at det er nerden i meg som får utløp. Skal jeg først gjøre noe, så skal det gjøres SKIKKELIG. Det siste nå var e-cig. Jeg var veldig opptatt av det de første mnd etter at jeg sluttet med vanlig røyk og gikk over i april. Men nå så er det mer på "holde vedlike". Jeg har utstyret jeg liker, nok e-juice og er egentlig happysnappy.

Jeg liker egentlig ikke å prate om det jeg er veldig interessert i, for alle er så teite. Jeg orker ikke forsvare og forklare og sånn. Hvis de spør - greit. Men jeg legger ikke ut om det sånn helt uten videre.

Innen autisme har jeg vel også, og er, litt nerdete.

Jeg og ei venninne har en bokserie vi begge leser, vi diskuterer den egentlig ikke, men kan sende sitater til hverandre og sånn. Det er såpass far out at jeg tror ikke det er så mange andre i Norge som har lest den.

Når jeg så Doctor Who, så leste jeg endel bakgrunnstoff og sånn.

Strikking og hekling er jo noe som har hengt med lenge. Scrapbooking var tidligere. Samme med søm. Jeg har prøvd MYE innen håndarbeid og hobby, men er egentlig strikking og hekling jeg sitter igjen med. Ellers kan jeg litt om mye.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat