Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-17, 22:22   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fornye kjøkken med kontaktplast?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Har sett på bilder at det brukes på benkeplater, så da er det kanskje sterkt nok?

Ja, jeg har sett bilder av det brukt på både benkeplater og på trappetrinn. Men de fleste bildene er jo rett etter de har hatt det på, så sier lite om slitestyrke. Akkurat nå er jeg bare veldig lei av kjøkkenet vårt, vi har åpen kjøkken/stue-løsning og jeg er ganske fornøyd med både stue og spisedelen nå. Og vi har både ny parkett og ny peis som skal på plass i løpet av våren. Mens kjøkkenet er slitt og gulnet. Men planen er å få ferdig kjelleren med et par soverom og en kjellerstue slik at vi kan slå ned veggen til soverommet som ligger vegg i vegg med kjøkkenet og dermed få større kjøkken. Men dit kommer vi ikke før om noen år vil jeg tro og de store investeringene må gjøres i kjelleren akkurat nå. Så da er det å fikse litt på det nåværende kjøkkenet uten at det koster så mye det jeg kan gjøre nå.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat