Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-17, 08:07   #5
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: City Maid - kostnader

Vi prøvde to vask, for eit år sidan, men var ikkje fornøgd. Eg har bedt dei fjerne meg frå mailinglistene sine fleire gonger etterpå, men får framleis mail.

Mi erfaring er at dei sett av for lite tid pr. areal. Vi betalte timepris og var misfornøgd med at dei vaska rundt, ikkje under ein del møbler. Då eg tok kontakt for å spørje om det gjekk an å auke tida vi betalte for at dei skulle bruke, var ikkje dette mogleg. Denne henvendelsen første til at det kom ein person frå hovedkontoret som snakka til dei tilsette på ein måte som fekk meg til å avslutte avtalen.

Det vesle firmaet vi brukte før City Maid, betalte vi og timepris. Dei satte av 1,5 time på to personer (3 timer fakturert). City Maid sitt estimat var 45 min. på to personer. Dette blei gjort på statistisk grunnlag, utan at dei hadde sett leiligheten.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat