Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-20, 20:29   #60
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var vi morsommere før? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vurderer å stifte en interesseorganisasjon slik at vi kan ha en felles fjasestemme og få gehør hos den Store Massen. Rett og slett lære av Bransjeorganisasjonen for Konfirmasjon og Reisetipsleverandører.

Er dere med?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Selvfølgelig! Så snart vi har fått org.nr. setter vi opp en spleis slik at vi kan gå til innkjøp av siste utgave av Den store vitseboken. Det tenker jeg vil få fart på fjaset på FP (FPFPFP).


Jeg slenger meg sammen med tomatene til noen, for jeg har visst mistet FjasenTM. For jeg skjønner ikke hva dere mener. Men jeg vil være mehehed!

Jeg har overhodet ingenting annet å bidra med. Kunne sikkert startet en tråd om Black Lives Matter, men det tør jeg ikke.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat