Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-09, 08:46   #64
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den saken med rallysjåføren som kjørte ned en jente på 10 år

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har ikke lest VG, altså, bare fått med meg at han har sagt noe greier på nyhetene. Hvis det stemmer at han er "100 % tilbake, og at det er deilig" så virker han ekstremt uempatisk og kald.

Jeg har heller ikke lest VG, men noe som jeg tenker på som interessant er om vi overfører reaksjoner for personlige relasjoner inn i media. Da jeg mistet faren min var jeg knust, men jeg fungerte alikevel greit på jobben og snakket nesten aldri om det der (selvfølgelig. en del praktisk var det), og det synes jeg var naturlig all den tid jeg ikke hadde jobbet der lenge og ikke kjente noen privat. Det jeg tenker er at vi - på bakgrunn av portrettintervjuer, alt dette "hva følte du da", det at man ser folk i veldig følelsladde situasjoner (feks når de vinner konkuranser) og at man vet mye om dem (skilmisser, hva de gjorde i helga) gjør at vi overfører en del ting fra personlige relasjoner over til media?

Nåja, et sidespor.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat