Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-21, 18:35   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.482
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolesekk til ungdomsskolen

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er dette. Kjøp en sekk som ungdommen faktisk vil ha og bruke. Ikke kast bort penger på en "skikkelig" sekk som ikke blir brukt, hvis det ikke er det ungdommen vil ha.

Når det er sagt, så valgte min ene 8.klassing faktisk en skikkelig sekk fra Beckmann. En ensfarget lys beige (husker ikke hva modellen heter i farta). Tvillingbroren valgte en grå sportssekk fra Björn Borg, og da 10.klassingen begynte på ungdomsskolen ville hun ha en svart sportssekk fra Nike. Nå har sistnevnte byttet denne ut med lånt Kånken fra sin lillesøster, som lillesøster brukte på slutten av barneskolen. Alle får med seg det de trenger ser det ut til.

Enig i dette. Min ønsker seg jo sportssekk, men jeg har til gode å finne en stor en. Vi får se hva vi finner i sommer. Det haster ikke. Vi har egentlig en så og si ny grå Beckmann sekk etter søsteren. Reklamerte på lik og fikk ny, men den ble bare brukt fire måneder. Mulig 16-åringen vil bruke den på vgs, da.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat