Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-17, 20:22   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Lesetips til 12-åring?

Jeg har en som lever og ånder for Percy Jackson og alle hans greek gods, og han leser gjerne disse bøkene 2, 3, 4 og 5 ganger Nå fikk jeg ham til å lese Bobbie Peers Luridiumtyven og han klarer knapt å legge den fra seg Så Kryptalportalen skal kjøpes nå til påske.

Den siste tiden har han forsøkt seg på Theo Boone (Grisham), The Egypt Game (Snyder), Gregor i Underlandet (Collins), Vindeltorn (Almhjell), The Dragonlance Chronicles (Weis/Hickman), men ikke blitt fenget nok til å lese ferdig.

Han leser jo egentlig MYE, men jeg vil aller helst at han skal oppleve gode, nye historier også

Fint med både tips på engelsk og norsk. Han leser egentlig mest engelsk, men viktig at han leser norsk også.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat