Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-07, 11:53   #32
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Jeg synes MMT-giringa var helt tragisk. Rykk og napp og tjo og hei.

Vi har Volkswagen Touran 1,9 TDI med DSG-girkasse og er bare superdupermegadødsfornøyd. Det er to girkasser i bilen, og det veksles mellom disse to ved annenhvert gir. Det betyr at bilen ikke mister motorkraft når vi girer, og vi merker ikke giringen. Man kan også gire manuelt, men det har jeg til dags dato ikke gjort - etter snart tre år med bilen. Jeg klarer ikke å se for meg at vi noen gang kommer til å kjøpe bil uten automat igjen, det er utrolig behagelig.

Finnes i en del utstyrsvarianter, og ulikt interiør. Vil tro at variantene uten DSG evt TDI er billigere. Her er et eksempel på bil med DSG:

http://finn.no/finn/viewimage?finnko...79&adTypeId=20

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat