Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-17, 09:36   #5
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi meg dine beste Budapest-tips!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg lagde en slik tråd for noen måneder siden, og fikk akkurat 0 tips.

Men nå har jeg vært der. Det rareste vi gjorde var at den ene kvelden dro vi ikke på noen vanlig restaurant, men hjem til en dame som lagde middag i sitt eget hjem (eller strengt talt foreldrenes hjem). Maten var god, men det morsomste var at vi spiste sammen med 8 andre fra helt forskjellige steder og jeg liker jo å prate med helt random folk. Dama lå som nr 4 på Trip advisor, så det var sånn vi fant henne.

Ellers synes jeg dere skal bade. Vi var på Gellertbadet, og det er et ærverdig og gammelt bad med bassenger og badstuer med forskjellige temperaturer. Definitivt ganske Øst-Europeisk i en del av løsningene sine, men det er en opplevelse (mitt tips er å bestille skifterom og ikke bare skifte i fellesarealet).

Og så må man gå en tur på Slottshøyden. Jeg hadde vært på Nasjonalgalleriet tidligere, og mannen min var ikke så interessert, så vi droppet det denne gangen, men det er verdt tiden.

Og så er det masse spennende lokal vin dere må teste ut.

Så artig! Vi drar om 3 uker, og lurte litt på det med bad... Etter en litt traumatisk opplevelse på Vestkantbadet i Oslo, lurer jeg på om man må ha med badetøy?

Hvordan er prisnivået i Budapest? Vi kan ta utgangpunkt i et glass vin

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat