Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-15, 13:06   #38
Nervevrak
Nybegynner
 
Nervevrak sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2015
Innlegg: 21
Nervevrak har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tag/Tags på norsk

Ble sittende å se litt på denne emneskyen. Og den er da ganske morsom. Eller har jeg missforstått helt funksjonen til denne?

De fleste ordene der er ganske langt unna det jeg ville søkt på, så er kanskje derfor jeg finner den ganske humoristisk.
-Veltet gris?
-hellebrød?
-gir alt for vål'enga!?
-codex alimentarius?
-forkultivering?
-panduro?
-sinsen?
-truseløs?

Ser "moderne feminisme" og "Mensa" er ganske store. Men begge trådene var sist i live tilbake i -08, og de er ikke så veldig lange tråder heller ???

Så hva er egentlig greia med denne emneskyen? Kun for å ha noe å le av, og se hva kreative humorister kommer opp med av tagger?

Eller er det så få som tagger innleggene sine at den viser også så mange gamle små emner? Og da er den vel egentlig ut-datert? Skjønner at veldig mange faktisk er opptatt av Espresso. Men slik den står nå ser det nesten ut som at det er reklame for Zinzino. For de er vel såpass små i markedet at det burde vært et par andre merker som var mer representert i skyen... (Men nå er det jo tilsynelatende kun en tråd tilbake til -10 som er tagget med det største ordet...)

Kan virke som at denne skyen fort virker selv-ekspanderende på de ordene som allerede er der.
Men om jeg har forstått funksjonen rett så la den for all del stå, for kan fort dukke opp ganske mange artige ord med tiden


Sist redigert av Nervevrak : 07-03-15 kl 13:33.
Nervevrak er ikke aktiv   Svar med sitat