Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-18, 17:10   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det Norske: Snøkvit

Den er nok ikke skitskummel, for den ene helt ekstremt pinglete niesa mi klarte å se hele (hun må svært ofte gå ut av kinosalen selv om hun er langt over aldersgrensen).

Jeg har ikke sett den, men begge ungene så den med min mor. Ingen av dem var helt i ekstase. Snuppa synes den var fin. Knerten synes den var helt grusom, men det kom etterhvert frem at den hadde vært ganske fin, men at den var en scene hvor noen hadde kyssa (fullstendig krise for min 10-åring).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat