Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-18, 18:35   #75
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske nytt tøy før bruk ...

Ja. Alltid. Bortsett fra yttertøy, da.

For meg handler det ikke først og fremst om kjemikalier eller at andre har prøvd plagget. Det handler om at nye klær ofte har mye «rusk», løse tråder og stoffpartikler. Hvis du rister en ny genser utendørs i lyset, så ser du godt at det er masse forskjellig som drysser av. Det vil jeg ikke ha inne i huset hvis jeg kan slippe. Noen ganger holder det å riste veldig godt, men som regel synes jeg alt «stoffoverskuddet» må skylles bort. Bruker gjerne et veldig kort program.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat