Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-13, 21:13   #50
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes også disse buffetmatsalene er usjarmerende, men her er det faktisk en viss forskjell på ulike steder og reiseselskap. Noen er verre enn andre. Vi har likt godt det mer frie mattilbudet på resortene der man bestiller a la carte, men siden vi også har erfart at vi liker frokostbuffeten så godt at vi havner der svært mange dager, ender vi nå med en mer halvpakke der vi får litt annen buffet også. Greit nok. Det blir en for og mot greie av et totalkonsept.

Det som overrasker meg litt, er nok at såpass mange av dem som liker seg på resort velger fullstendig AI, men jeg ser jo at tilleggskostnaden ikke er så enorm, særlig ikke med eldre barn der det går en del mat. Men man MÅ altså ikke velge det.

Jeg har fire barn hvorav to er ganske store. Sist jeg var på resort var de 8 og 10 år, det var bare meg og dem. Jeg betalte da for AI til meg og de to gikk gratis. Det var ikke dyrt for å si det sånn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat