Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-18, 10:04   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mater du fuglene?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har hatt rotter som kjæledyr så jeg er definitivt ikke redd dem. Men jeg ser jo så klart ulempen med å ha rotter i nabolaget.

Det er ganske stor forskjell på kjælerotter og de som bor ute i byen. Har hatt rotte selv, men ser ikke helt hva det skulle ha med saken å gjøre. I Oslo, og byer generelt, får lett et rotteproblem. Det handler støvsagt ikke om å være redd dem.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men jeg mente at jeg ikke er redd for at fuglematen skal fungere som rottemat, siden den henger på vinduet mange etasjer over bakken.

I Oslo handler det mest om det som ramler ned fra fuglebrettet, ikke at rottene skal klatre opp på det. Det advares derfor mot å kaste ut smuler og annet til fuglene på bakken, fordi det tiltrekker rotter.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 24-11-18 kl 10:10.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat