Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-15, 11:04   #60
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av Varta, her.

Disse stempelplatene er fra MoYou London og kjøpt på nett. De koster vel i overkant av en femtilapp pr stykk. I tillegg trenger du selve stempelet. Jeg liker best typen som er stor og myk og kalles marshmallow stamper (fordi det er det den ligner på). Min er av et merke som heter Creative, og den er jeg veldig fornøyd med. Det er flere steder på nett som selger den, bare å google. Til slutt: det finnes spesiallakker for slik stempling som er mer pigmenterte enn vanlig neglelakk, de beste heter Mundo de Unas. Men hvis hun har litt lakk allerede kommer hun langt med det. Det er lettest å få godt resultat med metalliske lakker, som her.

Hvis hun vil ha annet utstyr (klistremerker, pynt og pensler etc) finnes det enormt utvalg til en rimelig penge på Born Pretty Store. De sender fra Kina, så det tar litt tid (3-4 uker), men prisen er uslåelig.

Finnes dette å kjøpe i Norge? Julen kom visst brått på, så å bestille ble det ikke tid til nei.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat