Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-19, 17:47   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nett og vannavstøtende vinterparkas?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg kjøpte til slutt Bergans Oslo 3-i-1 i fargen Zinfandel. Den er tykk og god, og har innerjakke i ull som kan tas ut. Det eneste negative jeg ser så langt, er at den ikke er glatt på innsiden, så kan være litt tricky å ta på.

https://www.bergans.com/no/kolleksjo...arcoal-melange

Faktisk en av de jeg kjøpte også, bare i gul. Jeg forelsket meg i innerjakka, men ble ikke helt fortrolig med ytterjakka, så den ble returnert. Husker ikke helt hva jeg følte var galt. Den ser jo så utrolig fin ut på modellen på bildet. Etter det har jeg også bestilt og returnert en parkas fra Kari Traa og en allværsjakke fra Aleksander of Norway. Jeg blir så frustrert over at det ikke finnes jakker jeg kan prøve i butikk før jeg bestiller dem, samtidig som jeg er fullstendig klar over at jeg bidrar til netthandel og miljøbelastning ved å returnere selv.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat