Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-19, 16:40   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvite t-skjorter av god kvalitet til dame

Jeg fant nettopp en test av hvite t-skjorter som viste at kvaliteten varierer veldig, og at det ikke er forskjell på billige og dyre butikker. H&M kom riktignok ut på bunn.

Mannen min kjøpte en trepakning med t-skjorter på Ambercrombie & Fitch, i fargene svart, grå og hvit. Jeg er skikkelig misfornøyd med kvaliteten. Allerede etter første vask er alle tre synlig slitt og slafsete i halsen. Den svarte trekker til seg støv i vask som gjør at den har et støvlag til enhver tid. Jeg prøvde klesbørste på den, men da ble hele børsten svart, så den slipper nok mye tekstil. (Jeg leste også noe om den butikken som gjør at jeg vil undersøke nøye før jeg evt kjøper noe der igjen. Ikke om kvaliteten, men etiske aspekter ved firmaets policy.)

Anyway. Jeg kjøpte som sagt en hvit på Cubus. Den virker ok. Men jeg har funnet ut hvorfor jeg sliter med å finne hvite t-skjorter generelt. Jeg har nemlig gode t-skjorter i flere farger fra samme steder som jeg har kjøpt hvite. Men med en gang de er hvite, opplever jeg dem som tynne og gjennomsiktige. Det er nok fordi de er hvite.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat