Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-19, 08:20   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt eller gult gull?

Jeg har hatt en diamantring på fingeren daglig i seksten år. Hvitt gull. Den er blitt rhodinert én gang. Klart den blir finere av det, men den er absolutt pen uansett. Jeg gidder ikke betale masse for å gjøre det så hyppig som gullsmeden mener den bør behandles. Jeg har i tillegg giftering i gult gull, jeg går med en ring på hver hånd, og det er absolutt ikke slik at den i hvitt gull blir særlig gul, jeg sammenligner faktisk ganske ofte.

Til spm: Jeg liker best hvitt gull til diamanter.

Jeg arvet forresten nokså nylig en diamantring med hvitt gull og leverte den inn fordi den var for stor. Den var så blank og fin da jeg hentet den at jeg trodde den var blitt rhodinert også, men gullsmeden sa hun bare hadde pusset den. Jeg bruker den dessverre aldri, for diamanten er så stor at den hekter seg fast i alt. Veldig synd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat