Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-19, 13:09   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt eller gult gull?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Et kjede slites sikkert mindre enn en ring, men da vi vurderte giftering i hvitt gull sa gullsmeden at vi måtte gjøre det minimum to ganger i året. Hadde nok valgt gult uansett, men da ble det i hvert fall ikke aktuelt.

Jeg har på meg to ringer i hvitt gull hele tiden. Den ene er gifteringen min. Jeg har hatt den i 19 år, og jeg har gått til gullsmeden en gang for kanskje 18 år siden for å rense den. Etter det har jeg ikke giddet å gjøre det, jeg synes ikke den er stygg. Det er diamanter på begge ringene, og de blinker og skinner, kanskje det er derfor jeg ikke synes ringene ser stygge ut.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat