Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-12, 23:43   #113
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kostnad lakkskade på bil ...

At man må lakkere hele delen er ofte ikke tilfelle. Det er nok gjerne en del verksteder som helst praktiserer det slik. Det er også noe avhengig av lakken man har på bilen, bilens alder osv.

I fjor kjørta kona inn i "autovern" i et parkeringshus, med resultatet av en ganske kraftig bulk ved hjulbuen bak. Var innom tre steder og fikk pris - 12 000 kr, 5 500 kr og 3 000 kr. Valgte den rimeligste. Virket nesten mistenkelig billig, men firmaet ga et godt inntrykk når jeg var der, lokalene virket proffe osv. Jeg klarer i hvert fall ikke å se at det er gjort en utretting der og lakkert på nytt. De lakkerte bare området, samt la ny klarlakk på hele bakskjermen etc.

Skaden som var:


De som skulle ha 5500 var dette firmaet, som jeg har inntrykk av at mange har gode erfaringer med: http://micropaint.no.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat