Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-06, 19:23   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samtlige Jane Austen-romaner er lest flere ganger, og særlig P&P. Jane Eyre likeså. Brantenbergs St. Croix-trilogi har jeg lest mange ganger. Garps bok og Hotel New Hampshire av John Irving. En del av skuespillene til Ibsen er også ofte lest. David Copperfield av Charles Dickens.

Også alle de kjære barnebøkene mine, så klart: Anne fra Bjørkely-bøkene, Lindgren-bøkene, Den hemmelige hagen ++


Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Har forøvrig ikke sansen for Isfolket og lignende bøker selv om jeg har prøvd å lese litt. Jeg er nok litt sær sånn.

Jeg tror ikke det kvalifiserer til særhet her inne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat