Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-16, 12:57   #244
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Ja, vi er selvsagt alle mer myrsnipete til egne unger enn til andres, men jeg mener definitivt at det går en grense. Det er slett ikke slik at alle tror ens egne unger er perfekte, og at andre unger alltid er de slemme. Å ha som utgangspunkt at man "slenger dritt på den rare familien" bare for å heve sin egen unge syns jeg er betenkelig. Ja, noen gjør det. Ja, noe foreldre evner ikke å se at egen unge er skyld i mye av det som skjer. Men min erfaring er at mange foreldre er svært oppegående og fullstendig klar over egne ungers begrensninger og dårlige sider.

Jeg har ikke skrevet noe her i tråden for jeg kjenner en av familiene og det er selvsagt slik at jeg påvirkes av det. Foreldrene der er veldig oppegående og fullstendig klar over eget barns begrensninger, som Lille nei skriver. De er foreldre som bryter inn om de ser at noen behandles urettferdig og da spesielt fra eget barn. Det har de ikke sett her.

Medias dekning har vært tøff for denne jenten på lik linje som for de andre jentene. Det er veldig kraftige beskyldninger å få når du ikke helt skjønner hva du har gjort galt.

(Jeg har stemt av med moren at det er greit at jeg skriver at jeg kjenner dem).


Sist redigert av Pelen : 26-11-16 kl 16:47.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat