Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-16, 17:07   #248
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Jeg synes denne saken har vært utrolig vanskelig. Jeg har steilet helt over den massive "hunblemobbettildøde"-dekningen som var. Og jeg reagerte veldig på at barn ble hengt ut som mordere - akkompagnert av massivt fordømmende kommentarfelt.

Budstikka kunne ha ventet til rettsaken. Men det er også en viktig historie de har valgt å fortelle - ikke minst sett i lys av at mor faktisk har medvirket til utgivelsen av en bok om denne saken før rettsaken.

Jeg synes redaktørens kommentar her:http://www.budstikka.no/valdres-sake.../s/5-55-399564 er viktig lesning. Og jeg tror ikke vi skal undervurdere hvor knusende dette har vært for disse barna og disse familiene. Jeg skjønner at Budstikka - i sin rolle som lokalavis - ønsker å male et litt mer nyasnert bilde av denne saken. Men det er klart det er veldig vanskelig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat