Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-16, 18:46   #252
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk - skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, sånn som situasjonen var etter mediekjøret mot jentene, hva hadde da vært riktig måte å nyansere fremstillingen på?

Ja, det lurer jeg på også. Budstikka sin artikkel er, naturlig nok, fra et annet ståsted enn det moren har fremstilt. Likevel synes jeg ikke den er helt ubalansert, den er ganske detaljert, og etter mitt syn innehar den en del fakta.

Og jeg skjønner godt at det er et behov for å gjøre nettopp det, særlig når media har vært såpass ensporet, og de vet det var en bok på vei. En bok som mest sannsynlig forsterker medienes vinkling om at datteren ble mobbet til døde. Totalt sett så kjenner jeg egentlig på at jeg skulle ønske det ikke gikk an å ha så stort medieoppslag i slike saker. Jeg skjønner det er nødvendig, noen ganger, men det kan også ødelegge ufattelig mye for mange.

Jeg håper alle som har behov har fått hjelp og støtte, uansett hvilken side de skulle stå på. Det er jo aldri noen vinnere i en slik sak. Bare tapere.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat